Wat kunnen we je beloven?

Wij doen er alles aan om maatwerk te leveren aan onze cliënten. Als we vinden dat je recht hebt op een schadevergoeding, dan zullen wij enkel en alleen opkomen voor jouw belang. Iedere cliënt is voor ons uniek en de fysieke en emotionele gevolgen van een ongeval verschillen van persoon tot persoon. Ons schaderegelingstraject is daarom maatwerk. We houden rekening met jouw specifieke omstandigheden, wensen en verwachtingen om ervoor te zorgen dat je krijgt waar je recht op hebt.

Wat je van ons kunt verwachten als cliënt hebben we samengevat in zes beloften:

1. Wij zijn er voor jou

Wij staan graag voor je klaar om je te adviseren over de juridische mogelijkheden van het starten van een letselschadezaak. Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen voor gratis advies:

  • Stuur een e-mail
  • Telefonisch contact via 085 – 07 35 550
    • Je kunt dagelijks van 08.30 tot en met 17:30 uur vrijblijvend telefonisch contact opnemen via ons intaketeam op nummer 085 – 07 35 550.
  • Direct contact met de letselschadespecialist
    • Je kunt ook contact opnemen met een letselschadespecialist van een van de vestigingen bij jou in de buurt. Je wordt dan direct te woord gestaan door een letselschadespecialist die al je vragen kan beantwoorden.
  • Laat ons je terugbellen
    • Wil je liever dat wij contact opnemen met jou? Dan kun je je contactgegevens achterlaten en bellen wij je terug. Al binnen een werkdag nemen wij telefonisch contact met je op.

Onze letselschadespecialisten werken verspreid over Nederland bij lokale letselschadebureaus. Wil je graag persoonlijk een letselschadespecialist spreken? Dan ben je van harte welkom op een vestiging bij jou in de buurt of kunnen we bij jou thuis langskomen. We staan je graag te woord en geven direct antwoord op al je vragen.

2. Jouw belang staat centraal

Een letselschadespecialist van Pals Letselschade stelt jou centraal. Hij of zij komt op voor jouw belangen zodat je krijgt waar je recht op hebt. De letselschadespecialist luistert naar je verhaal en toont begrip voor je situatie. Je wordt persoonlijk betrokken bij de schadeafwikkeling, tenzij je aangeeft dat niet te willen of te kunnen. De letselschadespecialist geeft tijdig de mogelijkheden in je letselschadezaak aan en wat je kunt verwachten. Heb je vragen? Onze letselschadespecialisten staan je graag te woord. Bel ons op 085- 073 35 550.

3. Deskundig advies

Onze letselschadespecialisten hebben jarenlange ervaring en kennis op het gebied van letselschadezaken. Jaarlijks volgen zij opleidingen en cursussen om hun kennis bij te houden. Daarnaast zijn er intervisies en zijn ze geabonneerd op vakbladen. Zo zijn ze altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van letselschade en kunnen ze deze kennis en ervaring direct toepassen in de praktijk.

Onze letselschadespecialisten hebben een opleiding gevolgd of volgen een opleiding van het NIVRE. Daarnaast committeren ze zich aan de Gedragscode Behandeling Letselschade. Ook is onze organisatie aangesloten bij De Letselschaderaad.

4. Wij hebben begrip voor je situatie

Je leven is ingrijpend veranderd na het ongeval. Daarom heb je behoefte aan een luisterend oor, wil je begrip voor je situatie en wil je dat je belangen zo goed mogelijk behartigd worden. De letselschadeadviseurs van Pals Letselschade zijn vriendelijk en hebben door hun jarenlange ervaring volledig begrip voor je situatie. Samen met de wederpartij proberen zij tot een zo goed mogelijke oplossing te komen.

5. Heldere communicatie

Juridisch jargon is vaak lastig te begrijpen. Daarom communiceren wij helder en in begrijpelijke taal over je letselschadezaak. Wij doen dit respectvol, open en eerlijk. De juridische documenten maken wij begrijpelijk om te lezen en als dat nodig is, lichten we graag de correspondentie over je letselschadezaak mondeling toe. En omdat wij altijd volledig transparant zijn, blijf je goed op de hoogte van de voortgang in je letselschadezaak.

6. Gemaakte afspraken komen wij na

Tijdens het eerste telefonische gesprek of tijdens de afspraak bij je thuis leggen we uit wat we voor je kunnen betekenen. Onze letselschadespecialist bespreekt samen met jou de stappen in het letselschadetraject. We communiceren helder wat je kunt verwachten en maken concrete afspraken. We zijn transparant over onze voorwaarden en over de vergoedingen van de wederpartij. Bij ons is afspraak afspraak.

Klanttevredenheidsonderzoek

Om te monitoren of je tevreden bent over onze aanpak nemen wij tijdens je letselschadezaak driemaal contact met je op voor een kort klanttevredenheidsonderzoek. Heb je toch klachten? Bespreek dit dan met je letselschadespecialist. Kom je er samen niet uit? Dan kun je je klacht bij ons indienen. Wij gaan dan op zoek naar een passende oplossing.

Klantcijfer 9,3

Na afronding van een letselschadezaak geven onze klanten ons gemiddeld een 9,3. Hier zijn wij heel trots op en blij mee.

Persoonlijk advies bij letsel

Heb je een mogelijke letselschadezaak en wil je weten of je kans maakt op een schadevergoeding? Neem dan gerust contact met ons op. Onze letselschadespecialisten leggen je kosteloos en vrijblijvend uit wat de mogelijkheden van genoegdoening zijn.

Neem contact op