Wij doen er alles aan om in onze dienstverlening maatwerk te leveren aan onze cliënten. Als wij vinden dat u recht heeft op een schadevergoeding, dan zullen wij enkel en alleen opkomen voor uw belang. Iedere cliënt is voor ons uniek en de fysieke en emotionele gevolgen van een ongeval verschillen van persoon tot persoon. Ons schaderegelingstraject is om die reden gericht op het leveren van maatwerk. We houden rekening met uw specifieke omstandigheden, wensen en verwachtingen om ervoor te zorgen dat u krijgt waar u recht op heeft.

Wat u van ons kunt verwachten als cliënt hebben wij samengevat in zes klantbeloften.

1. Wij zijn er voor u!

Wij staan graag voor u klaar om u te adviseren over de juridische mogelijkheden van het starten van een letselschadezaak. U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen voor gratis advies.

• Stuur een e-mail
U kunt uw vraag per e-mail sturen of uw gegevens en vraag mailen via de website. Wij nemen binnen een werkdag contact met u op om de mogelijkheden van uw letselschadezaak te bespreken.

• Telefonisch contact via 0800 – 899 85 33
U kunt tijdens werkdagen van 8.30 uur tot en met 22:00 uur vrijblijvend telefonisch contact opnemen via ons algemene nummer 0800 – 899 85 33. Bellen met dit nummer is gratis.

• Direct contact met de letselschadespecialist
U kunt ook contact opnemen met een letselschadespecialist van één van de vestigingen bij u in de buurt. U wordt direct te woord gestaan door een letselschadespecialist die al uw vragen beantwoordt.

• Laat ons u terugbellen
Wilt u liever dat wij contact opnemen met u? Dan kunt u uw contactgegevens achterlaten en dan bellen wij u terug. Wij nemen binnen een werkdag telefonisch contact met u op.

Altijd een letselschadespecialist in bij u de buurt
Onze letselschadespecialisten werken verspreid over Nederland op lokale letselschadebureaus. Als u graag persoonlijk een letselschadespecialist wilt spreken, dan bent u van harte welkom op de vestiging bij u in de buurt of wij komen bij u langs. Wij staan u graag te woord en geven direct antwoord op al uw vragen.

2. Uw belang staat centraal

De letselschadespecialist stelt uw belang centraal. Hij komt op voor uw belangen zodat u krijgt waar u recht op heeft. De letselschadespecialist luistert naar uw verhaal en toont begrip voor uw situatie. U wordt persoonlijk betrokken bij de schadeafwikkeling, tenzij u aangeeft dat niet te willen of te kunnen. De letselschadespecialist geeft tijdig de mogelijkheden in uw letselschadezaak aan en wat u kunt verwachten. Heeft u vragen? Onze letselschadespecialisten staan u graag te woord. Bel ons op 0800 – 899 85 33 (ma t/m vr 8:30-22:00).

3. Deskundig advies

Onze letselschadespecialisten hebben jarenlange ervaring en kennis op het gebied van letselschadezaken. Jaarlijks volgen zij opleidingen en cursussen om hun kennis bij te houden. Daarnaast zijn er intervisies en zijn ze geabonneerd op vakbladen. Zo zijn zij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de juridische branche gericht op letselschade. En kunnen deze kennis en ervaring direct toepassen in de praktijk.

Onze letselschadespecialisten hebben een opleiding gevolgd of volgen een opleiding van het NIVRE. Daarnaast committeren onze letselschadespecialisten zich aan de Gedragscode Behandeling Letselschade. En is onze organisatie aangesloten bij Stichting Keurmerk Letselschade.

4. Wij hebben begrip voor uw situatie

Uw leven is ingrijpend veranderd na het ongeval. U heeft daarom behoefte aan een luisterend oor, begrip voor uw situatie, en u wilt dat uw belangen zo goed mogelijk behartigd worden. De letselschadeadviseurs van Pals Letselschade zijn vriendelijk en beleefd en hebben door hun jarenlange ervaring volledig begrip voor uw situatie. Zij zullen samen met de wederpartij proberen te komen tot een zo goed mogelijke oplossing.

5. Heldere communicatie

Juridisch jargon is vaak maar lastig te begrijpen. Daarom communiceren wij helder en in begrijpelijke taal over uw letselschadezaak. Wij doen dit respectvol, open en eerlijk. De juridische documenten maken wij begrijpelijk om te lezen en indien nodig lichten wij graag de correspondentie in uw letselschadezaak mondeling toe. U bent altijd op de hoogte over de voortgang van uw letselschadezaak en wij bieden hierin volledige transparantie.

6. Gemaakte afspraken komen wij na

Tijdens het eerste telefonische gesprek of afspraak bij u thuis leggen wij uit wat wij voor u kunnen betekenen. Onze letselschadespecialist bespreekt samen met u de stappen in het letselschadetraject. Wij communiceren helder wat u kunt verwachten tijdens het letselschadetraject en maken concrete afspraken. Wij zijn transparant over onze voorwaarden en vergoedingen van de wederpartij. Bij ons is afspraak is afspraak.

Klanttevredenheidsonderzoek

Om te monitoren of u tevreden bent over onze aanpak, nemen wij tijdens uw letselschadezaak driemaal contact met u op voor een kort klanttevredenheidsonderzoek. Heeft u toch klachten? Bespreek dit dan met uw letselschadespecialist. Komt u er samen niet uit, dan kunt u uw klacht bij ons indienen. Wij gaan dan op zoek naar een passende oplossing.

Klantcijfer 8,7

Na afronding van een letselschadezaak geven onze klanten ons gemiddeld een 8,7. Hier zijn wij heel trots op en blij mee.

Persoonlijk advies bij letsel

Heeft u een mogelijke letselschadezaak, en wilt u weten of u kans maakt op een schadevergoeding? Neem dan gerust contact op. Onze letselschadespecialisten leggen u kosteloos en vrijblijvend uit wat de mogelijkheden van genoegdoening zijn.