Beste Bert en Cindy (PALS),

Hartelijk dank voor het geloven in mij en daarnaast voor de tijd en moeite welke jullie in beide verzekeringskwesties hebben gestopt.
De verzekeringskwestie van het ongeluk uit 2012 is mijns inziens naar tevredenheid voldaan.

In 2015 liep deze spaak door een nogal weigerachtige houding van mijn toenmalige verzekering (en belangenbehartiger).
De weigerachtige houding bestond uit: tijdrekken, deadlines werden ruimschoots overtreden, en daarnaast moest veel bijgehouden worden door ondergetekende persoon en had de kwestie steeds weer een impuls nodig om voortgang te boeken. Ook werden er afspraken niet nagekomen en zelfs verwijten gemaakt indien ik na lange tijd vroeg hoe het ermee voorstond. Geen of nauwelijks antwoorden op mijn vragen et cetera.

In 2015 op internet gezocht naar een andere advocaat echter na verschillende partijen telefonisch gesproken te hebben kwamen allen al vrij snel tot de conclusie dat ze geen meerwaarde konden betekenen. Ik was duidelijk gefrustreerd hierna.

Nu in 2018 toch nog maar eens aan het zoeken geslagen waarbij er nog een feit bijkwam dat ik wederom in een nieuwe verzekeringskwestie (aanrijding) terecht kwam.
Via een autogarage werd ik op het spoor gezet van Pals. Deze gebeld en er werd gelijk een afspraak geregeld. De heer Heida (Bert) kwam langs en hoorde beide gebeurtenissen aan. Aan het eind wilde hij alle gegevens hebben van de betrokken verzekeringsmaatschappijen en gegevens van gemaakte (medische) kosten. Tevens vertelde hij mij gelijk dat bij kwestie nummer 1 hij niets kon beloven. En bij kwestie 2 dat hij de tanden erin zou zetten.

Na ongeveer drie maanden waren alle twee de kwesties opgelost.
Intussen ook veelvuldig contact gehad met Cindy (de assistente),die mijn vragen kon beantwoorden als Bert niet beschikbaar was. Altijd vriendelijk, ook als ik een luisterend oor nodig had.

Mijn dank is groot!

Met zeer vriendelijke groet,

R. T. te L